با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ برنامه ای برای تغییر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در دستور کار وزارت آموزش و پرورش نیست
زیارت عاشورا
 
 
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص فعالیت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ و ارایه خدمات بیمه ای به فرهنگیان کشورگفت: این وزارت برنامه ای برای تغییر و یا جابه جایی شرکت بیمه گر ندارد.
 

به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرشید سیاری با اشاره به تمهیدات و روش های اتخاذ شده در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اظهارکرد: این وزارت برنامه ای برای تغییر و جابه جایی شرکت بیمه گر فوق نداشته و انتظار می رود در راستای اهداف و برنامه های پیش بینی شده شاهد ارایه خدمات بهتر بیمه ای به فرهنگیان کشور باشیم.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به قرارداد 16 ماهه ی آموزش و پرورش با شرکت بیمه گر آتیه سازان حافظ و اجرای این قرارداد طی 2 مرحله افزود: با توجه به شرایط موجود مناسب ترین مسیر برای ارایه خدمات پزشکی و پرداخت خسارت های درمانی به فرهنگیان سراسر کشور انتخاب شده است.

وی، مرحله نخست اجرای قرارداد را از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری به مدت 4 ماه دانست و ادامه داد: مرحله دوم قرارداد نیز به مدت یک سال از اول مهرماه سال 94 آغاز و تا پایان شهریور سال 1395 ادامه خواهد داشت.

 سیاری هدف از انعقاد قرارداد بیمه و اجرای آن طی دو مرحله را انتقال زمان شروع انجام امور مربوط به ثبت نام و عضویت فرهنگیان و خانواده های آن ها در بیمه تکمیلی درمان از خرداد ماه به ابتدای سال تحصیلی و همچنین دسترسی آسان فرهنگیان به بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط برای بهره مندی و پوشش حداکثری بیمه شدگان دانست.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش و شرکت بیمه آتیه سازان حافظ جلب رضایت فرهنگیان و ارایه خدمات بهتر به این قشر پرتلاش است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394برچسب:, | 23:23 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |